NASTAVA \ Informacije o predmetu
- I godina
- II godina
- III godina
- IV godina
- MASTER
- Prezentacije izbornih predmeta 2021
- Elektronsko izdavaštvo
- Grafička ambalaža
- Grafičko okruženje
- Izrada i odbr. master rada
- Prostorni dizajn
- Digitalni radni tok
- Dizajn korisničkog iskustva
- Grafički standardi
- Kompjuterska obrada slike
- Stručna praksa MAS
- Studijski istraživački rad
- Završni - master rad
- Izborna grupa 1 ▾
- Izborna grupa 2 ▾
- Izborna grupa 3 ▾
Digitalni marketing
šifra predmeta 17 - F321I1
sadržaj predmeta
- Директни и класични маркетинг, реални и дигитални маркетинг, Content маркетинг, SEO оптимизација,SEO садржај, CRM модули CRM-a (Accounts, Leads, Opportunities…), Маркетинг на друштвеним мрежама, Email маркетинг, Google analytics, Facebook кампање и Google adwords
način provere znanja
Настава се изводи савременим дидактичким средствима и методама, интерактивно у виду предавања и рачунарских вежби. На предавањима се излаже теоретски део градива пропраћен примерима и симулацијом решења ради лакшег разумевања предметне материје. Материјали са предавања су доступни студентима у .пдф формату. Рачунарске вежбе прате предавања и представљају употребу софтверских алата за дигитални маркетинг. Предвиђена је израда семинарског рада чија одбрана представља једну од предиспитних обавеза. Поред предавања и вежби редовно се одржавају и консултације
predispitne obaveze
U pripremi..
literatura
U pripremi..
izvođači nastave
Kašiković dr Nemanja
redovni profesor
kabinet: 709