NASTAVA \ Informacije o predmetu
- I godina
- II godina
- III godina
- IV godina
- MASTER
- Prezentacije izbornih predmeta 2021
- Elektronsko izdavaštvo
- Grafička ambalaža
- Grafičko okruženje
- Izrada i odbr. master rada
- Prostorni dizajn
- Digitalni radni tok
- Dizajn korisničkog iskustva
- Grafički standardi
- Kompjuterska obrada slike
- Stručna praksa MAS
- Studijski istraživački rad
- Završni - master rad
- Izborna grupa 1 ▾
- Izborna grupa 2 ▾
- Izborna grupa 3 ▾
Dizajn mobilnih aplikacija
šifra predmeta 17 - F321I2
sadržaj predmeta
- Увод у мобилне платформе (Android, iOS). Компоненте мобилне апликације. Структура пројекта дизајна мобилне апликације. Развојна окружења (Android Studio). Активности (основе активности, дефинисање активности, животни циклус активности намере и филтери намера, стартовање активности). Задаци (повратни стек, управљање задацима, основе фрагмената, дефинисање фрагмената, животни циклус фрагмената). UI (XML, ресурси, конфигурације уређаја, UI шаблони, основе погледа, типови погледа, основе распореда, типови распореда, стилови и теме). Material Design.
način provere znanja
Настава се изводи у виду предавања, рачунарских вежби и консултација која се врше према утврђеном распореду. На предавањима се излаже теоријски део градива пропраћен примерима, анализом добре и лоше праксе и студијама случаја користећи савремена средстава, актуелну литературу и интерактивне методе рада са студентима како би се стекао увид у њихова предзнања и разумевање изложеног градива. На рачунарским вежбама студенти креирају демо мобилне апликације различитих намена и комплексности. Савладано градиво студенти потврђују кроз израду и одбрану самосталног предметног пројекта представља интерактивни прототип мобилне апликације.
predispitne obaveze
U pripremi..
literatura
U pripremi..
izvođači nastave
Željko dr Zeljković
vanredni profesor
kabinet: 715