NASTAVA \ Informacije o predmetu
- I godina
- II godina
- III godina
- IV godina
- MASTER
- Prezentacije izbornih predmeta 2021
- Elektronsko izdavaštvo
- Grafička ambalaža
- Grafičko okruženje
- Izrada i odbr. master rada
- Prostorni dizajn
- Digitalni radni tok
- Dizajn korisničkog iskustva
- Grafički standardi
- Kompjuterska obrada slike
- Stručna praksa MAS
- Studijski istraživački rad
- Završni - master rad
- Izborna grupa 1 ▾
- Izborna grupa 2 ▾
- Izborna grupa 3 ▾
Osnove kompjuterskih igara
šifra predmeta F411
sadržaj predmeta
- Industrija kompjuterskih igara - istorijat, aktuelno stanje i trendovi.
- Ispitivanje tržišta i strategije monetizacije igre (pretplata, download, reklame, freemium, paymium modeli). Žanrovi kompjuterskih igara. Analiza video-igara. Dizajn video-igara.
- Faze razvoja igare (preprodukcija, produkcija, održavanje i unapređenje).
- Testiranje igre (alfa, beta i master verzija igre).
- Izrada ključnih dokumenata projekta razvoja igre (GDD i TDD).
- Softverska okruženja za razvoj igara (Game Engine).
- Softverski alati za fazu produkcije igre.
- Fizika u kompjuterskim igrama (Rigidbody, Colliders, Particles, Gravity).
- Osnove programiranja (C#).
- Osnove animacije.
- Dizajn korisničkog interfejsa kompjuterskih igara.
način provere znanja
PRAKTIČNI ZADACI 1 i 2 TEORIJSKI KOLOKVIJUMI 1 i 2 PREDMETNI PROJEKAT
predispitne obaveze
LINK DO KARTONA:
KARTON
literatura
-
izvođači nastave
dr Neda Milić Keresteš
vanredni profesor
kabinet: Kula 411
MSc Jelena Kerac
asistent
kabinet: F-blok III sprat